Sunday 22 March 2015

Sunway Lagoon 14 March 2015 (Sabtu)

 
Bersama Keluarga Tersayang


Pada 14 March 2015 (Sabtu)...Aku n family pergi Sunway lagoon.kami pergi dalam 8 orang..Dinasihatkan sesiapa yang nak pergi jangan bawa sebarang makanan cos ader spot check dekat sana ye...

Kita orang amik Locker RM 40.00 yang boleh memuatkan 1 beg camping, 2 beg sekolah dan 1 lagi beg makcik2...Locker nie boleh seratus kali lah ko nak kuar masuk...ader jugak locker dalam RM 20.00 ajer...Ikut kesesuaian beg.

Makanan kat saner boleh tahan mahal...Subway husband aku beli dekat RM 40 lebih...tapi air boleh refill RM 1.00 (Tang air ajer yang aku kira murah bila refill).

Dibawah nie adalah senarai nama makanan yang sempat aku ingat di dalam kotak fikiran ku..

Air Mineral : RM 4.00
Sandwishes : RM 5.50
Mix Fruit : RM 5.50
Nasi Ayam Rendang : RM 10.50


Siapkan ajer duit nyer......kalau berjalan hadap ajer berapa rege nyer....

 
Semuanya tengah bersemangat...yeah...
 
 
 
 
Yang pakai baju hitam tu...adik aku ZACK
 
Kat Sunway Lagoon nie aku betul2 enjoy...cuma takut dengan tak ajer ngan permainan kat sini.
banyak tempay yang aku pi.....yang best permainan baru Vuvuzela....wow...berderau jantung aku..
Permainan tu tak sempat nak amik gambar cos dah tak sempat2 nak pi main.
 
 
Di ingatkan supaya u alls yg nak pi saner kena main permainan kering dulu....lepas puas main ...baru lah masuk main air pulak ye...
 


Nie Kat Dataran Kolam Besar Sunway...Ianya terbahagi 2.. satu yang ada DJ (Kat area gambar nie)...satu lagi kat area ala2 pantai gitu...tapi aku suka yg ader DJ punyer..heheheh


                                            Sian adik aku Zack kena honyok dengan kita orang.



Sempat bergambar dengan semua ahli2 yang pergi....macam-macam posing pun ader...gambar Maskot Sunway Lagoon nie betul2 ader kat depan selepas pintu masuk.


Inilah keluarga ku.....suami dan anak pendamai jiwa (Sometimes naik angin jugak aku dengan dia orang nie....hehehhe)


Wah...husband aku...betul2 santai.........anak siap berenang kat bawah......emmm lantak...hehe


baju putih tu adik aku....yang pakai baju hitam tu....tak lama lagi akan menjadi menantu dalam keluarga kami....budak nyer baik dan sempoi....sentiasa menghulurkan pertolongan apabila kami memerlukan ....Boleh ngam ngan kami sekeluarga......alhamdulillah


Ok...nanti sampai jumpa lagi tuk next entry.

BYEzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment